Life is suppose to sing

Idag har jag en sån där dag då jag bara känner mig otroligt kreativ men vet inte riktigt hur jag ska få ut det, vill göra allt förutom att öva klarinett just nu. Jag vill plugga massa andra saker, lära mig saker och kunna känna mig lite allmänbildad för en gångs skull. Nu har jag suttit och läst om köttkonsumtionens miljöpåverkan i över en timme, sjukt intressant! Jag skulle så gärna sätta mig in i det där med miljöfrågor mer, och religion, politik, psykologi..! Och idag är en sån där dag då jag ifrågasätter om jag verkligen vill spendera mitt liv med ständig ångest över att inte ha spenderat fler timmar i övningsrummet. Kanske borde jag testa på något annat...
 
Här är en fin liten film som alla borde se. En tankeställare...
http://www.freshminds.com/animation/alan_watts_life.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0