vår!!!





Det börjar äntligen bli lite vår här nere i skåneland. Såg fina vårtecken i helgen när jag å Emma tog en promenad i kungsparken. Skulle ju vart mycket mysigare om man kunde fått gå i "riktig" natur istället, men får nöja mig med park tills vidare... Åker ändå hem till väners på torsdag, där är det väl dock inte vår men tisdagen därpå får jag iaf vår, på Irland!!
För övrigt har det inte hänt så mycket i helgen, har vart lugnt vilket faktiskt var ganska skönt. Spelade konsert, orkesterprojekt med skolan, det gick finfint tycker jag och jag fick det bekräftat när jag efteråt fick ett sms av min lärare - "Du spelade ju fantastiskt!!!" Han är annars ganska sparsam med sånna komplimanger så den kommentaren gjorde min dag lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0