can you hear the bird sing







några favoritbilder från gågna somrar

Sitter hemma i väners, inatt kom massa snö och jag längtar otrooooligt mycket till sommaren!!!
Mamma är sjuk och pappa slog i huvudet å fick en lätt hjärnskakning eller nått efter att jag frågade om han kunde få in huvudet mot knäna, (fråga mig inte varför...) varpå han såklart skulle testa. Vilket resulterade i ett lagom dramatiskt fall mitt under fredagsmyset. När han kommer till jobbet på måndag lär det ju se ut som om han sysslat med allt annat än fredagsmys i helgen, snarare vart ute för krogslagsmål. Måste erkänna att jag skrattade ganska rejält när han stod framför spegeln och åhmade sig, men han skrattade med mig så det var okej. Nog tur jag är hemma å tar hand om dom lite. Men imorgon åker jag nog till göteborg för fint umgänge.
Nu-sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0