-



Sådär lagom tråkiga bilder men det är iaf bilder från gadesanna dit jag å Maggan brummade idag. Det var lite fint väder för en gångs skull men inte riktigt badväder märkte vi när vi doppade våra fötter i vattnet men det blev inte mer än att fötterna fick bada. På kvällen var det spelning på sanden, lite mysigt men tråkigt med regnet. Vi var iaf några tappra som satt kvar i gräset och en alkis som dansade. När jag kom hem kände jag inte riktigt för att sova så satte mig och kollade sex and the city- filmen. Och jag grät! För första gången på... jag vet inte hur länge..så rullade det tårar nerför mina kinder och jag kände mig lite som Cameron Diaz i  filmen The Holiday. Fast ja, jag kände mig lite ensam också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0