määääelmooö

Har nu spenderat en vecka i Malmö å haft det gött. Inte gjort överdrivet mycket men lagom. Träffat lite vänner som vart här, strosat runt på stan, tränat, vart på min första jobbintervju! (som nog dock inte kommer resultera i något jobb då datumen inte riktigt klaffa, men ändå!) Har även övat lite (läs: vid ett tillfälle ca 2h) och med det gjort ett besök på skolan som var sig lik, dock med något mindre folk. OCH! så har jag vart på stadsbiblioteket för första gången (!) vilket jag inte förstår att jag inte besökt tidigare. Fastnade där i två timmar, satt och kollade massa noter, filmer och lite böcker också. Det hade ju massaaaaaa å det var så fiiint! Så nu har jag iaf skaffat mig ett lånekort, precis sådär lagom till att jag ska flytta typ. Men då vet jag iaf det när jag kommer tillbaks. Lånade lite noter.  Har precis ätit en falafel också, som sig bör när man är i Malmö. Imorogon styr jag kosan hem till Vänersborg igen för ett tag.
(tog tyvärr inte ett enda kort undra tiden, men, men...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bibblan är sjukt fin! :) blev det inget jobb alltså? men det gick bra förutom tiderna? såklart!!!

2011-07-13 @ 16:29:04
URL: http://baszilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0