motivation, vart tog du vägen?

Har vart så otroligt omotiverad det senaste. Jag tror det är därför att jag går å grubblar för mycket. Jag har också fått för mig att jag ska ta ett uppehållsår och gå folkis. Så jag liksom tänker bara på det så skiter i att det går skit med spelet just nu, fast nej, det gör jag ju inte alls men ah.. Ska bara få igenom ett uppehåll, ska prata med min lärare imorgon. Om allt då blir som jag vill så kommer jag hålla till i Linköping till hösten, vore grymt. Folkis känns ändå som något man borde ha gjort i sitt liv, det verkar så mysigt!
Helgen har vart fin iaf, i fredgas var det övernattningsmys och igår en övningsfri heldag på stan vilket medförde att plånboken nu ekar lite men det var värt. På kvällen hade Malmö besök av vänersborgs bandet Leaders Off, så jag kände att man får ställa upp för sina hemtrakter så drog ihop ett gäng å åkte till debaser. Mycket trevligt.
(bilderna är dock från förra helgen, lyckades glömma kameran hemma hela denna helgen..)



Kommentarer
Postat av: Anna-Cecilia

Hahahaa. Vilken bild! Hmmm. Jag vet inte om jag gillar den...

2011-01-27 @ 22:21:46
Postat av: elin

jag gillar den! as snygg ju!

2011-01-28 @ 16:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0