min murgröna är död

Min fasta höll tills igår, jag fick så ont i magen så jag stod inte ut utan gick å köpte mig ett paket yoghurt. Sedan dissade jag "morotssoppan" (vilken bestod av kokta, mixade morötter och vatten, enbart) och åt istället min svampsoppa som jag hade i frysen, något bättre iaf. Livet är så mycket roligare med mat. Och med det här så har jag bestämt mig för att försöka lägga ner lite mer tid på att laga riktig, god mat. Får se hur det går. Mitt gymkort går snart ut vilket jag har haft lite ångest över att jag ska behöva köpa ett nytt, för massa pengar. MEN! En god vän kom på här om dagen att hon har massa yoga, pilates och massa andra tränings-dvd:er hemma. Så idag gick vi å köpte oss var sin yogamatta för att komma igång. Vi fick oss många skratt när vi genomled första passet, och förhoppningsvis kommer träningsverken imorgon. Det vet himla kul och sjukt värt! Förhoppningsvis ska detta bli en rutin i vardagen. Har försökt skaffa mig lite extrajobb genom en hemsida för att skrapa ihop lite pengar att spara till planerad tågluff i sommar. Och det ser ut som om det faktiskt blir av! Ska sitta barnvakt några gånger då och då, ska åka å träffa familjen på Söndag. Sedan är det några andra familjer som hört av sig. Grymt med lite extra klirr i kassan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0