fasta

Idag eller igår när jag kom till Malmö började jag min fasta. Tror det var mamma som började prata om det och sen dess har jag varit jättepepp på att göra det. Dels för att se vad som händer med kroppen och om man klarar av det. Också för att få lite disiplin på mig själv, det har det ju inte vart den senaste månaden iaf när jag vart hemma. Så dricker nu bara massa örtte, bär, frukt och grönsaksjuice. Det går ganska bra hittills tycker jag, har faktiskt inte vart sådär megahungrig. Men usch så tråkigt livet är utan mat ändå, det är en så stor del och en socialgrej också. Får se hur länge jag pallar detta, hade tänkt mig en vecka... Det visar sig. Nu ska jag återgå till min "kvällsmat" ötrtte med kamomill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0