Eb-klarinett, konsert, vin, salsa, reggae och cigarr. fint

Igår var jag på skolan några timmar, övade, mest ess klarinett, det är förvånansvärt kul asså! Och jag känner att jag har lite mer bag där än på basen så...Sen på konsert, skolans orkesterprojekt. Lät ändå bra får jag säga, kul att höra. Sedan hade jag dessa kompositörer hemma på besök, lite förfest sådär. Himla trevligt! Dans, sång och spel blev det och vi invigde även min balkong med en kuban, mysigt! Kunde ju dock vart lite varmare för att ha fått den riktigt stämningen men fasen, det gjorde inte så mycket. Detta var den trevligare delen av kvällen sedan var det väl sådär, de flesta verkade ha bangat. Tråkigt med så dålig sammanhållning på skolan, men men. Jag hade ändå en hyfsat lyckad kväll. Åt falafel till frukost och har suttit här sen dess ungefär, otroligt oproduktiv dag. Men det unnar jag mig idag, jag har iaf dammsugit. Nu ska jag gå och handla lite.


Kommentarer
Postat av: Emma bajs

jo det var sjukt dåligt engagemang den här gången. det blev inte sagt något om någon fest alls i samband med rep eller konsert... fast jag blev ju sjuk så...

Nu ska jag för övrigt börja följa din blott regelbundet, så jag förväntar mig inlägg minst en gång om dagen (de andra jag följer skriver ju typ 3-15 gångrer per dag så;-) ) hehe

2011-02-06 @ 19:09:14
Postat av: elin

sjukt tråkigt! haha, det är nog lite för höga förväntningar dock ;) Men då måste du berätta för mig vad din heter ju!! annars är det orättvist...

2011-02-06 @ 21:07:58
Postat av: Emma

ok jag berättar, måste bara rensa upp lite där först :-)

2011-02-10 @ 09:08:42
Postat av: prutt

dåligt med uppdateringar Elin!

2011-02-13 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0