finfin helg

Hade finbesök i helgen. Fredagen bestod av bästa kombinationen-tacos och kladdkaka. Vaknade på lördagsmorgonen av att solen lyste in i rummet, underbart! Hängde på stan hela dagen, kollade in lite affärer och fyndade något enormt på en loppismarknad som jag missat unde mina snart två år här i Malmö. Kommer inhandla allt där från och med nu. Jag fyndade 4 tröjor, 2 klänningar och 1 jacka för 20kr, sammanlagt! Jag kunde inte sluta le efter det, upprepade det ett antal gånger också, herregud asså. En fika i solskenet blev det också, sedan gjorde vi ett snabbt besök i den finaste lägenhet jag skådat, ojoj. Slank in på en konstutställning gjorde vi också, drack ett gratisglas vin. Åt falafel såklart, men kan inte besöka malmö utan att ha ätit en falafel. Framåt kvällen blev det festligheter, nog lite för mycket kanske då jag inte somande förän halv åtta söndag morgon, det känns nu... Men det var lätt värt. Nu ska jag fira alla(jävla)hjärtans dag själv, det vill säga jag ska inte göra nått alls, eller kanske ska jag baka något. Jag är inte bitter, nej, nej! Det är ändå bara ett fånigt påhitt för att få folks plånböcker att eka. Älskar man någon ska man väl visa det varje dag, inte ska det behövas en speciell dag för det. Det är iallafall min åsikt. Men okej, eftersom den ändå finns så kan man ju lika gärna vara lite gullig mot dom man tycker om. Jaja, baka vare!










Kommentarer
Postat av: Emma

shit ni hade ju typ inga kläder på er! Jag vill ha vår!

2011-02-14 @ 19:08:32
Postat av: elin

haha, jag var tvungen å kolla så jag inte lagt ut fel bilder när jag läste den kommentaren ;) inte för att jag har några opassande bilder på min dator, faktiskt! Men ja, solen värmde :) nu fick du din uppdatering!

2011-02-14 @ 19:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0