maaaaaaaat!


Hegen har till största delen bestått av väldigt mycket mat å dryck men också väldigt mycket trevligt häng. Ölhäng, spelhäng, ikeahäng, sånt borde göras oftare!
Igår var jag och sökte lunnevads folkhögskola, himla mysigt ställe med härligt folk. OCH det gick himla bra att spela! När jag kom hem mådde jag dock inte så bra och idag har jag vart hemma hela dagen. Det suger!!! Vandra runt på 31 kvm och inte ha ett skit för sig. Imorgon går jag till hemmakväll å bänkar mig sedan med film. Ja så får det nog bli. Nu väntar jag bara på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att det ska va okej att gå å lägga sig, inte för att jag är trött har bara sååå tråkigt. Okej jag tycker lite synd om mig själv. Men som jag sa till Emma när hon var sjuk "när man är sjuk får man tycka lite synd om sig själv".

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

ååh! ni ser ut att ha haft en jättefin helg ju! mysigt!

2011-04-07 @ 10:00:24
URL: http://coccinellinae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0