Let the sun shine




Nu har jag börjat komma på benen igen efter den värsta förkylning jag haft! (så vitt jag kan minnas...) Idag har det vart riktig vår, nästan sommar, nästan, vill jag tro. Åt brunch med flickorna på mysigt café och proppade våra magar fulla. Vi satte oss sen i solen å svällde i t-shirt å det var inte ens kallt! Jag tror till och med att jag lyckades bränna mig lite. Jag köpte mig ett par nya solbrillor också faktiskt, vilket resulterade i att jag nu har hela 168 kr kvar att leva av den här veckan. Men jag planerar att den ska bestå av redan tillagade matlådor + vitkål och blodpudding som redan finns i min kyl.
Lyckades sen pallra mig iväg till skolan (ja, usch en så fin dag som denna!) vilket gav förvånansvärda resultat. Hade väntat mig att jag skulle sitta ute på innergården å svälla lite till men det blev hela två timmar i övningsrummet. Hur mycket tid av de timmarna som gick åt åt att snora är oklart, men grispipan låter iaf lite bättre för varje dag vilket bådar gott inför kommande projekt. Nu ska jag sova för att orka upp i ottan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0