Underbara Kuba!

Den här bloggen har jag skaffat mig mest för att dokumentera för mig själv, som en bilddagbok. För att jag tycker det är kul att kunna kolla tillbaks på allt man haft för sig. Men det kommer väl säkert komma några textrader också när jag känner för det.
Namnet ellekorv kan låta lite knäppt men det finns en förklaring till det. Den ska jag dra någon gång när jag har bilder på ellekorv så ni får se.
Här kommer lite bilder från Kuba som jag nyligen besökte, vilken upplevelse!

Inne i huvudstaden, Havanna


Apelsin- och Cocotaxi var ett trevligt sätt att ta sig runt i Havanna


Vackra sandstränder i Trinidad


En typisk Kubabild, spelande kubaner - fann överallt!


Vacker solnedgång över det karibiskahavet


Mojito - såklart!



Kommentarer
Postat av: Becksi

fina bilder!

2010-07-13 @ 17:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0