jag stinker

Sitter i fönstret i vardagsrummet med båda fönstren öppna ner mot gatan. Försöker få lite frisk luft efter att ha andats in målarfärg och sen försökt få bort den med nackellacksborttagningsmedel(därav stanken), har målat min bokhylla, vit. Den var bara trä innan, men jag tyckte att vitt skulle ge den lite mer karaktär, vet dock inte om jag står fast vid den åsikten nu när jag sett resultatet, men det ger sig med tiden.
Är sista kvällen i lägenheten. Imorgon flyttar jag, typ 3 kvarter bort eller nått. Det blir hejdå till Emma och hej till kollektivboende, det blir spännande. Det känns bra att vara i malmö lite igen och det känns bra att de känns bra. För tänk om det inte hade kännts bra, det hade inte vart bra(kanske borde använt en synonym för bra?) Jag trivs här. Hoppas jag gör det även några kvarter bort. Har egentligen bilder att ladda upp men den här minidatorn är så seg så det får vänta... Nu ska jag försöka skrubba bort stanken, sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0