Inspiration

Just nu har jag så mycket inspiration och så mycket jag vill göra! Blir så inspirerad av folk som är drivna med drömmar och mål. Jag ska ta tag i alla saker jag vill lära mig (!):
  • dansa bra salsa (lektioner är för dyrt men det finns ett salsa-ställe i malmö, där ska jag börja hänga!)
  • skriva egen musik (har börjat på några låttexter)
  • spela gitarr (har iaf en gitarr och bor nu med en tjej som spelar)
  • klippa mig (det tar förhoppningsvis mamma hand om innan jag drar. gratis är bra!)
  • spela jazz på klarinetten (har lånat jazz böcker på bibblan)
  • sy byxdress (har köpt tyg och ska fråga matilda om mönster, fick inspirationen från henne http://kallhudochspets.blogg.se/ )
  • ska även bli bättre på att läga mat





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0