hejdå vänersborg

Imorgon säger jag hejdå till Vänersborg för den här gången. Har vart ute på en tre mils cykeltur idag med pappsen. Cyklade på grusvägar genom skogen, ute på åkrar och ängar, jag försökte suga in så mycket som möjligt av naturen. Doften från skog, äppelträd och sjö. I malmö finns ju bara parker, inte alls samma sak. Men det ska bli skönt att komma ner igen, där det faktiskt händer lite. Träffa folk och göra sig hemmastadd, just nu känns det inte alls som om jag åker hem, utan mer som om jag åker hemifrån. Men det ska det väl förhoppningsvis bli ändring på. Kommer väl antagligen inte tillbaks förens i november, och innan dess ska jag bla hinna med en resa till Venedig. Det är spännande att tänka på hur mycket förändring som faktiskt kan ske under den tiden. Livet har alltid något nytt att bjuda på! gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0